وبلاگ رسمی مجتمع فنی باران علوم

شرح بعضی از مطالب در وبلاگ خواهد بود.

وبلاگ رسمی مجتمع فنی باران علوم

شرح بعضی از مطالب در وبلاگ خواهد بود.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

آموزش PHP در اسلامشهر

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۱۵ ب.ظ

آموزش PHP

آموزش PHP در اسلامشهر

مجتمع آموزشی باران یکی از بهترین آموزشگاه های PHP در اسلامشهر می‌باشد. ما در مجتمع آموزشی باران تمام تلاشمان را می‌کنیم که با استفاده از استادانی متخصص به بهترین نحو زبان برنامه نویسی PHP را به مشا عزیزان آموزش دهیم.

PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرور (Server Side) است که در امروزه بیش از نصف وب‌سایت‌های معتبر جهان از آن برای حفظ و نگهداری داده‌ها و ایجاد سایت‌های دینامیک و به‌روز استفاده می‌کنند. این زبان، همانند تمامی زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور، ترجمه شده و در نهایت به صورت کدهای HTML در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

PHP از مزایای زیر برخوردار است:

  • سهولت استفاده: PHP برای کاربران جدید نیز قابل فهم است و می‌توانند بعد از مطالعه کوتاهی در زمینه‌ی آن، به نوشتن کدها بپردازند.
  • پشتیبانی از وب: PHP به‌خوبی برای توسعه‌ی وب‌سایت‌ها مناسب است و می‌تواند از داده‌های فرم‌ها استفاده کند، محتوای دینامیک را تولید کند و کوکی‌ها را ارسال و دریافت کند.
  • قابلیت انجام هر کاری: PHP قادر به انجام هر کاری است که یک برنامه‌نویس CGI نیز می‌تواند انجام دهد.

زبان برنامه‌نویسی PHP (پی‌اچ‌پی) اولین بار در سال ۱۹۹۴ میلادی توسط راسموس لِردورف (Rasmus Lerdorf) ارائه شد. در ابتدا، پی‌اچ‌پی از عبارت “صفحهٔ خانگی شخصی” (Personal Home Page) گرفته شده بود، اما اکنون این کلمه مخفف بازگشتی “PHP: Hypertext Preprocessor” به معنی “پی‌اچ‌پی: پیش‌پردازنده‌ی ابرمتن” است.

پی‌اچ‌پی در حال حاضر توسط گروه پی‌اچ‌پی توسعه داده می‌شود و به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی شیئگرا برای سرور استفاده می‌شود. از آن به عنوان یک زبان عمومی نیز می‌توان استفاده کرد. تا ژانویهٔ سال ۲۰۱۳ میلادی، پی‌اچ‌پی روی ۲۴۴ میلیون وبگاه و ۲٫۱ میلیون سرور وب نصب شده‌است.

آموزش PHP در اسلامشهر

آموزش PHP در اسلامشهر

آموزش PHP در اسلامشهر

آموزش PHP در اسلامشهر
آموزش PHP در اسلامشهر

آموزش PHP در اسلامشهر

ارتباط با مجتمع باران

شماره های تماس:

  • 021-56360015
  • 021-56366212

آدرس : اسلامشهر, ایستگاه نوری, کوچه طهماسبی, مجتمع فنی باران, پلاک 16

  • حسن نوروزی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی